Britney Spears Medley (Acapella Voice Orchestra)

Mashup medley of 24 different Britney Spears singles
FREE DOWNLOAD: http://bit.ly/BritneyMedley

All sounds created by the voice (and hands) with multi-part harmonies & beatboxing. A Cappella.

How many songs can you find without cheating? (Songlist below).

————-
CREDITS
————-
Big thanks to my amazing friends who helped out:

Luke “The Consultant”
Thanks for letting me take over your house on filming day, for all the help with directing the characters, and for helping me get into that catsuit!

Grace “The Power”
Thanks for helping me pick through a huge discography of songs and for keeping all the moves right on the day of filming (almost, heehee).

John “Dr. Dance”
Thanks for all your feedback on my first vocal version, suggestions on extras and the tips with vocals and video backgrounds. (I’m still not sure that note was ever sharp though, ha!)

Kellie & Michael “Britney Virgins”
Thanks so much for letting me use your Canon, all the shots came out so well – couldn’t have done it without that amazing camera. Hopefully now you can name more than 5 Britney songs!

—————-
SONG LIST
—————-
3
(You Drive Me) Crazy
…Baby One More Time
Born To Make You Happy
Boys
Circus
Gimme More
Hold It Against Me
I Wanna Go
I’m A Slave 4 U
If U Seek Amy
Lucky
Me Against The Music
My Prerogative
Oops!… I Did It Again
Piece Of Me
Radar
Scream & Shout
Sometimes
Stronger
Till The World Ends
Toxic
Womanizer
Work Bitch

———–
LYRICS
———–

It’s Britney bitch…

Womanizer, woman, you’re a womanizer.
Womanizer
[x2]

Every time they turn the lights down
Just wanna go that extra mile for you (you)
Public display of affection (ahahaha)
Feels like no one else in the room
Gimme Gimme more
Gimme more
Gimme Gimme more
All eyes on us in the centre of the ring just like a circus
When I crack that whip everybody gon’ trip just like a circus

Baby can’t you see, I’m calling
A guy like you, should wear a warning
It’s dangerous
I’m falling
With the taste of your lips
I’m on a ride
You’re toxic I’m slipping under
With the taste of a poison paradise
I’m addicted to you
Don’t you know that you’re toxic?!
I dunno how to live without your love
(And I love what you do, don’t you know that you’re toxic?)
Cos you’re the only one within my heart
I was born to make you happy

Woah oh oh oh oh oh oh / Got you on my, got you on my,
Woah oh oh oh oh oh oh / Got you on my, Radar

Woah oh oh oh oh oh oh / You drive me crazy, but it feels alright.
Woah oh oh oh oh oh oh / Baby thinking of you keeps me up all night

Hush just stop!
(Boys!)
There’s nothing you can do or say
(I wanna go, go, go)
(Sometimes I run)
I’ve had enough
I’m not your property as from today
(Sometimes I hide)
I’m, I’m, Stronger!
You wanna hot body
You wanna Bugatti (stronger)
You wanna Maserati
You better work bitch (stronger)
You wanna Lamborghini
Sippin’ martinis (stronger)
Look hot in a bikini
You better work bitch (I’m I’m…)

[work, work x 18]
I’m up against the speaker trying to take on the music,
It’s like a competition me against the beat I wanna get in the zone,
I wanna get in the zone.
(you gotta work bitch)
If you really want a battle saddle up and get your rhythm
Trying to hit a chic-i-ta, in a minute I’m a take-you on,
I’m a take-you on.

All aboard!
Britney, before you go, there’s something I want you to have
(Oh, it’s beautiful, but wait a minute, isn’t this?..)
Yeah, yes it is
(But I thought I threw this away years ago…)
Well baby, I went back and got it for you
(Oh, you shouldn’t have)

[ La la la lala la la la
la la la lala la la la ] x2

Get it, get it, oh
Get it, get it, oh
1,2,3 – Peter, Paul and Mary
Hah hah hah hah hah
(It’s my prerogative)
Get it, get it, oh
Get it, get it, oh
Get it, get it,
1, 2, 3 –
(Do you wanna piece of me?)

Oops!… I did it again, I played with your heart
Got lost in the game, oh baby, baby.
Oops, you think I’m in love
That I’m sent from above
I’m not that innocent.

Oh baby, baby, how was I supposed to know (she’s so lucky)
(Would you hold it against me?)
Oh pretty baby, I shouldn’t have let you go (she’s a star)
(Would you hold it against me?)
My loneliness is killin’ me (cos you feel like paradise)
I must confess, I still believe (and I need a vacation tonight)
When I’m not with you I lose my mind (if I said I want your body now)
Give me a sign.
Hit me baby one more time.

When we up in the club (Go call the police)
All eyes on us (Go call the governor)
All eyes on us
All eyes on us (I’m a…)
When we up in the club (slave)
Gonna turn this shit up (for you)
You are now, now rockin’ with –

duncandoo, and Britney bitch!
—————

Thanks for watching! Please support the original artist: it’s Britney, bitch!

MY FACEBOOK:
https://www.facebook.com/vlogduncandoo

MY TWITTER:

• duncandoo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *